Passa al contingut principal

Blog recomanat per Patrimoni de la Generalitat de Catalunya

Des d'ahir al vespre aquest blog llueix, amb molta satisfacció, un banner vermell a la columna de la banda dreta d'aquesta pàgina que porta per llegenda "web recomanada per patrimoni.gencat".
Fa dos dies vaig rebre un correu electrònic de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya on se m'informava que aquest mes de juny el meu blog havia passat a formar part d'una llista de webs i blocs recomanats "per la qualitat del contingut" sota el nom de Delicious.
Vaig començar a escriure aquest blog com si fos un calaix de sastre. Durant aquest temps hi he anat abocant tot allò que té a veure amb la meva activitat, sempre relacionada amb la història i el patrimoni i certament, ara me n'adono que un any després, la recomanació que fa la Generalitat és, tal vegada l'aval que justifica les més de 7000 visites i el centenar d'entrades que hi he anat fent. Gràcies a tots per aquest reconeixement.